Snuppa og bøllefrø Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 eller er det bare noe jeg har hørt?
hit og dit Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Dersom den er lagt opp som ein vidareutdanning etter sjukepleien der og så er den lengre. Sjukepleien tar fire år i Danmark.
*jaja* Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Og jeg skjønner godt hvorfor den er 4 år!! Gud, skulle ønske den var det her også (mye å lese, mye å lese, mye å lese)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå