Gå til innhold

Hvilket fotoredigeringsprogram er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver mye med scrapbooking, og har fått øynene mer åpne for alt det man kan gjøre med bilder i fotoredigeringsprogrammer. Nå bruker jeg Picasa, og synes jeg får gjort mange gode justeringer der, men jeg ønsker meg noe som gjør at jeg kan være litt mer kreativ (sette inn tekst, klippe og lime, etc).

Hvilket program bruker dere, og hva synes dere om det? Positivt/negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

adobe photoshop er definitivt best. der er det bare kreativiteten det stopper i, ikke programmet! ;-)

Skrevet

photoshop!!

Skrevet

Hva er det som gjør at det er så bra? Er det brukervennlig? Og sist, men ikke minst, kjøper man det i en vanlig databutikk? Ca pris?

Skrevet

Begynn med Photoshop elements

Photoimpact er også et godt program du kommer langt med - det lurer jeg på om ikke er gratis på nettet også :-)

Skrevet

Er enig jeg. Photoshop..

Skrevet

photoshop kan man laste ned på nettet, fri bruk i 30 dager så må man betale for det...husker ikke heeelt pris....

men som ho over her sier, begynn med elements.

Skrevet

det koster noen tusenlapper for lisensen ja, men det ligger en gratisversjon ute.. *lete og komme med lenke*

Skrevet

Elements vinner stadig tester i fotomagasiner etc. Bruker vennlig og innholdsrikt program.

Skrevet

Hva er forskjellen på Elements og det andre? Jeg er helt grønn på dette!

Skrevet

så var det det med orddeling da..

..brukervennlig

Skrevet

Photoshop koster sånn ca 8000,- å kjøpe... Men da er det fullversjon.

Skrevet

elements koster vel under 1000....

Elemenets er mer enn du trenger frem til du blir temmelig proff.

Skrevet

Fullversjonen legger opp til meeeget avansert bruk. det er også veldig omfattende å lære. Elements er et flott springbrett hvis du vil bli proff om 10 år, men jeg kan garantere deg at du kommer til å bruek år på å vpkse ut av Elements. Du kna gjøre omtrent altmulig der også. Du kommer garatert ikke til å savne noen muligheter. Ut fra det du skriver kommer du til å trenge ca 2 % av det. Da blir 98 % en bonus av spennende muliogheter,

Skrevet

Fullversjonen legger opp til meeeget avansert bruk. det er også veldig omfattende å lære. Elements er et flott springbrett hvis du vil bli proff om 10 år, men jeg kan garantere deg at du kommer til å bruek år på å vpkse ut av Elements. Du kna gjøre omtrent altmulig der også. Du kommer garatert ikke til å savne noen muligheter. Ut fra det du skriver kommer du til å trenge ca 2 % av det. Da blir 98 % en bonus av spennende muliogheter,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...