Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Mormor har blitt så sjuk! Innlagt på sykehusmed blodpropp i benet. Har så tynt blod at det er krise.Hoster blod...og nå ringte mamma og sa det er funnet "noe" på begge lungene.Crp på 210....Wæææ Nå bare gråter hun og orker ikke mer.....Sterke mormor som alltid kjemper!!! Hun er bare 75 år... "noe" på lungene?? Hva annet enn svulster kan det være da? Tenker jo kreft med en gang...legen mistenker også dette. Hun er i tillegg storrøyker.... Mormorjente jeg skjønner dere!!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 *klemmer på* Uff, det er så ille når det er noe med besteforeldre.... man vet jo at man må miste dem engang, men man vil jo helst ha dem så lenge man kan. Håper mormoren din har mange fine år foran seg enda. *klem igjen*
haater husarbeid Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 ååå så trist *klem* Sannsynligvis er det de ser på lungene enten en lungebetennelse (crp 210) eller en blodpropp (de går ofte til lungene fra beinet). God bedring til mormor. Hilsen sykepleier
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 huff... jeg kan ikke si stort, ikke noen lege.. men sender deg og mormor en stoor klem!
Kanutte og prinsen Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 "noe" kan jo være lungebetennelse da... en så høy crp indikerer jo en infeksjon i kroppen... Uff, ikke noen koselig beskjed å få - håper det går fint med mormoren din!!!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 min mormor var gjennom det samme i fjor.De fant morke flekker på lungene hennes,men det var lungebetennelse.Hun var igjennom en kjempe tøff tid og ingen trodde hun ville overleve.Men hun er her enda:) Ønsker deg masse lykke til og håper det går bra med mormoren din! *stor klem*
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 Takk for klemmer:o) Hun har blitt behandlet for lungebetennelse siden før jul.Hatt flere antibiotikakurer uten at det har hjulpet. Alle krefter har gradvis blitt borte og nå har hun nesten ikke spist på 14 dage...derfor legene mistenker noe mer enn lungebet. Hun har vært igjennom kjempe mye det siste året og kjempet som en tiger....men nå orker hun ikke mer:o(((
tonebf Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 så trist min bestefar er også veldig syk nå, jeg er en bestefarjente.... dette er tøft synes veldig syndt på dere ta vare på dere selv... bruk hveradre! sender en god klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå