Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 skal kjøpe ny vogn i morgen.. er det en god vogn? syns den ser så tøff ut med de tykke hjula;) vet ryggen ikke kan legges helt ned, men gutten min vil uansett ikke ligge helt ned..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jepp! Er en KJEMPE god vogn! Den er helt herlig å trille, er liten og nett samtidig som den er robust!
Kirsebæra Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 helt super vogn! lett å trille i snøen også. og man kan faktisk trille påp bro steiner uten at barnet får hjerneskade!!(humping opp og ned pga tynne plasthjul) solid vogn....bruker den i barnehagen også! helt super, angrer ikke!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 så flott! blir den passe liten når man legger den sammen? ganske liten bil... :/
*Kleopatra Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Den er veldig god å trille ja, liker den kjempegodt:) Men jeg er ikke enig i at den er god å trille på snø, der er den elendig. Grei når det er nymåket, men hvis det ligger litt snø så står hjula omtrent stille når man prøver å sku den.
Franz Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Kjempegod vogn,virker som junior er fornøyd også
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har kjøpt meg en slik en i dag, ikke fått prøvd den enda men den er hvertfall lett for meg med bekkenløsning å hive inni bilen. hehe.... Og jeg trenger ikke prøve 3 ganger før jeg får den inn
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Kjempe-god vogn og med god plass til ungen. I tillegg er kalesjen stor og god så den er lun. Jeg syns faktisk ikke den er så ille på snø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå