Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har en baby på 7 uker. Når kan jeg begynne å gi henne vann? jeg har hørt så mye forskjellig.Noen sier jeg må vente til tulla er 6 måneder og andre sier jeg kan gi litt nå. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Du kan gi vann til henne nå, men om du ammer har hun vel ikke behov for det før du begynner med fast føde. Om du ikke ammer, er det bare fint å venne de til litt vann.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 På helsestasjon fikk vi beskjed om å vente til ungen var 6 måneder.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Vi fikk beskjed om å begynne da hun var 3 mnd på helsestasjonen. Rart de sier så forskjellig. Noen sier også at man ikke behøver å koke vannet mens andre sier at en skal det.
lucas' mamma Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har en liten gutt på 5mnd, og han har drukket vann i 4.. Vi fikk beskjed om at det var bare bra.. og hvis du ammer, så gjør det ikke noe om barnet får vann innimellom, det kan være godt for puppene å få litt fri... det er ikke bestandig barnet er sultent, det kan være tørst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå