mammagutten Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 noen som vil kommentere magebildet mitt? er 12 +2 i dag. men var 11+3 da bildet ble tatt:) er jeg bare oppblåst eller er det begynt å komme mage?
Kathy+Oktoberjente Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Det ser da veldig ut som er babymage Fin mage!
=)mamsen=) Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Du er nok veldig oppblåst, mange blir det den første tiden men det går over. hvor høyt sitter toppen av livmoren din da? Hvis den har kommet seg over skambenet ditt?
mammagutten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 hehe. har aldri vært så stor før.. men hadde vært mye på farten den dagen å om kvelden føltes det som om den skulle eksplodere.. strammet veldig:P hehe
mammagutten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 hmm jeg er ikke helt sikker på det der. men tror nok jeg var ekstra oppblåst den kvelden:P
=)mamsen=) Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Huff jeg vet er plagsomt denne oppblåstheten. Har vært veldig oppblåst selv i noen uker men det har gitt seg nå heldigvis. Er nå 11 uker på vei og kan kjenne toppen av livmoren min ca 3-4 cm over skambenet- men jeg er trdje gangs fødene da. Husker ikke helt når jeg kjente den første gangen men tror det var rundt uke 16
maria isabell Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 endten er du litt opplåst,lengre på vei eller så venter du minst 3:) så heldig du er at magen kommer tidlig framm:) mitt første svangerskap kom magen i 6 mnd...i 5 mnd reiste eg på fest i en mini topp (edru) ingen trudde eg var gravid:) når eg fortallte det til folk og magen aldri kom ertet alle meg med at det var innblit svangerskap....savnet magen noe vanvittig...denne gangen er den komt fort,er veldig glad for det:) kos deg med magen din:)
siljea Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 hvordan klare du å kjenne om livmoren har komme over skambeinet? har hørt mange snakke om dette, men skjønner ikke hvordan dere kjenner det;)
mammagutten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 hmm ja det lurer jeg og på
=)mamsen=) Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Du kjenner den når den kommer, kjennes ut som en hard ball og du kan kjenne kanten rundt eller se den når du ligger på ryggen og trekker inn magen.
mammagutten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2008 hehe.. flere som har sagt at det sikkert er trillinger inni der.. men får da ikke håpe det..( tror nok det hadde vært litt for mye for meg) har fått tidlig ultralyd nå fordi jeg har fått vannkopper. har ikke vært til legen men det var det hun trodde det var. så då får vi se:P hehe.. om de kan se noe då.. eller er det for tidlig?
mammagutten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2008 nei kan ikke kjenne noe spesielt. kjenner jo at jeg er hardere i området der. men det kommer ikke over skambeinet liksom. om du skjønner:P
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 holy shit..jeg er 11+2 i dag å kan så vidt kjenne ei kul på mnagen når jeg ligger..å den er heeelt nederst på magen..å jeg er 3 gangs fødende.. vet ikke hva som er inni den kula der men ..veldig pp spreng.,,er du førstegangsfødende og eller?
mammagutten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2008 ja det er eg:) men må bare få sagt at magen min aldri har vært så stor før.. vet ikke helt ka som skjedde den dagen:P hehe
maria isabell Skrevet 13. februar 2008 #15 Skrevet 13. februar 2008 er det fleire enn en så skal du være stolt:) selfølgelig blir det litt mye,men en mamma klarer det meste:) blir spennende på ul:)
mammagutten Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. februar 2008 det har du helt rett i. tror det som skjer er ment for å skje. får innkallelse på mandag forhåpentligvis.. så håper ikke det lange tiden. er jo en fare for at de ikke vil ha en me vannkopper flygende rundt i gangene der då men. men ser ut som de er veldig på retur no. noen her inne som har hørt om noen med vannkopper som har smittet fosteret forresten?legen sa det bare var 1% det skjedde med. men at om det skjedde så fikk det alvorlige skader for fosteret.. jeg bare krysser fingrene.. håper på at det bare var brennkopper jeg hadde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå