Propellmamma til 2 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Og hvorfor? Nå er jeg så sliten og lei av å beregne priser og sammenligne forsikringer at det går helt rundt for meg... Har fått et tilbud gjennom banken av VITAL, men virker som jeg kan spare mye på å velge Storebrand...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Vi har innboforsikring hos Terra. Skulle helt sikkert sjekket litt om andre lønner seg mere. Men har ikke gjort det.
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Vi byttet til Storebrand når vi bygget nytt hus da vi sparte en del på dette. Hadde Vesta på det gamle huset. Vital, gjennom nettbanken sparte vi 4000,- på den ene bilen, men på villa og innbo ble Storebrand billigst. Lurt å sjekke litt rundt før man bestemmer seg selv om det tar litt tid.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 har smart club sin forsikring, veldig fornøyd, hadde tanant før, var også bra, men den vi har nå er enda billigere :-) bet 8000 ca for bil, hus og barn i året :-)
Propellmamma til 2 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Smart Club?? Visste ikke at de hadde forsikring engang, jeg. Huff, mer å sjekke skjønner jeg :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå