Gå til innhold

8 mnd...og krabber ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja...er vel kanskje ikke farlig...men tenker nå på det!!!

lurer på om det er flere barn der ute som ikke krabber i 8 mnd alder???

bare for å roe sinnet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 9 mnd og krabber ikke..

Stresser ikke med det...

Kommer nok etterhvert..

Og viss ikke så lærer han å gå etterhvert uten å ha krabbet..

Skrevet

Da han var 8,5 mnd ålte han seg bare, kunne så vidt sitte oppreist uten støtte. Da han var 9 mnd løp han rundt bordene=)

Skrevet

Mini her er 7 og en halv mnd. Han kan rulle fra mage til rygg og fra rygg til mage. Han kan ikke krabbe eller åle seg fremover. Ikke sitte alene heller...

Skrevet

Jenta mi ålte seg frem til hun var 13 mnd, så begynte hun å gå langsmed møblene og krabbe på samme dag. To uker senere begynte hun å gå =)

Beroliget?

Skrevet

Min krabbet ikke før han var 10 eller 11 mnd han... INGENTING å stresse for! Min var treg med alt.. Nå er han 2 år straks og har tatt igjen de fleste på sin alder. Noen skjer det tidlig med og progererer seg fremover, her har alt skjedd over natten stort sett...

Ta det helt med ro.. 8 mnd er ikke mye heller.

Skrevet

Poden her er 8 mnd, og krabber ikke. Han sitter godt uten støtte og aker seg bakover, kan til nød strekke seg noen cm framover om det er en leke som frister veldig..

Stresser ikke jeg heller, han kommer seg fort nok rundt i huset.. :-D

Skrevet

Mi er 2 nå da, men hun begynte og krabbe da hun var 9-10 mnd, og lever fremdeles i beste velgående... :)

Men for all del, husker hvor kjip den følelsen er. Tenkte jo mye på det jeg og, syntes jo hun var sen og sånn. Var helt overbevist om at det var noe jeg gjorde galt... Mens de andre på barselgr begynte å gå, lå hu der bare...

Men nå mer ho ei veldig aktiv jente. Og gjett hvem som skravler mest på barselgruppa nå da? Jo, det er mi det... Så alle barn har sin greie... :)

Skrevet

Gutten min krabber ikke.

Er ikke bekymret for det.

De krabber nok tidsnok skal du se :o)

Skrevet

JA!!!!!!!

veldig beroliget!!!!!

dere skjønner det at grunnen til at jeg tenker på dette er det at helsesøster sa at jeg hindret han i å utvikkle seg....grunnet at jeg plukket han opp med en gang han beg å gråte...noe jeg mente var tull....men tenkte på det...

men nå ...borte vekk!!!! :)

Skrevet

Jenta mi er 9,5 mnd., hun er ikke inærheten av å krabbe. Åler seg ikke fremover heller, bare svinger litt rundt i ring:) Bekymrer meg ikke en plass, jeg, hun klarer nok å komme seg fremover en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...