mamman til ana Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Sånn til å renske huden? Ja greit det er billig, men er den egentlig så dårlig?????
adie Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hehe mange produkter å rense huden med....jeg har prøvet alt....nesten... å funnet ut at de forskjellige produktene funker forskjellig på oss.... rett og slett... noe som funker bra for meg kan være raua for deg!!! jeg bruker simple...liker de serviettene
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg prøvde den fordi jeg var plaget med masse sorte prikker og småkviser på haka, og jeg må si at jeg ikke føler meg spes mye renere etter å ha vasket meg med den. Den er "ufresh", den frisker ikke opp huden, og legger seg liksom bare utapå... føler ikke at den renser i dybden, selv om det er sånne korn i som skal peele huden. Etterpå føles huden litt stram, også kjennes det alltid som om jeg ikke får skylt bort alt. Den har ingen lukt og en ekkel konsistens, og en lite innbydende emballasje etter en tids bruk.. ser ut som en overdimensjonert tannkremtube, godt brukt sådan... Så nei, anbefaler den ikke
StorkeMammaen Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Den er det masse alkohol i og, noe du ikke skal ha på huden hvertfall. Anbefaler ikke den. Aller billigst er vel de simple-serviettene. Jeg har sliti med noe uren hud og bruker nå mary-kay produkter og er blitt kjempe fin i huden. Bestiller på nettet. Ikke altfor dyrt egentlig. http://www.touchofpinkcosmetics.com/index.html
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg synes det er et helt elendig produkt.. Det samme synes de jeg kjenner som har prøvd det, inkludert hudpleiere. Men for all del kanskje det er noe for deg. Folk er forskjellige og har forskjellig hud
mamman til ana Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2008 Huff, hva skal jeg gjøre.. Har fått så masse kviser i etter jeg fikk ungen. Å di plopper opp hele tiden, mens jeg er kjeeempe fattig, å har ikke råd til å prioritere dyre produkter..... :-(
meg & to små vampyrer Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Jeg også er pizzatryne etter fødsel for 1,5 år siden:( Skikkelig lite gøy.
katlinka Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Hva med å prøve Nivea-produktene for uren hud? Jeg syns det er gode produkter og de er billige, bedre enn den dyre Dermalogica-serien jeg bruker nå. Gå inn på nivea.com og få satt opp ditt eget renseprogram. Rens og fukt morgen og kveld er alfa og omega. Clearasil tørker bare ut huden... uren hud skal også ha masse fukt (noe mange kanskje ikke tror)...
.Ann. Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Basirion fra apoteket! Men den er sterk, så det er viktig å følge bruksanvisning og bruke gode og milde hudpleie midler ellers. For meg funker Avene produktene godt i kombinasjon.De også fåes på apoteket. Tror de ligger rundt 100- lappen.
mamman til ana Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2008 -§StorkePlanlegger§- 10. pp Du som la ut linken, vilket produkt er det du bruker??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå