Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 var hos jordmor i dag, hun noterte ikke ned noe i diagrammet over sf-mål? noen spes grunn til det tro? Hun hadde et målebånd frem, men følte ikke helt hun målte noenting. Er sånn måling noe de gjør kjapt, eller gjør de det vanligvis nøye? Er 17+4, det var første jm-kontroll.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Har forstått det sånn at de ikke begynner å måle dette føe magen har fått en viss størrelse. Første gang legen målte og noterte dette på meg var i uke 22.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Å ja, ok, kommer vel etterhvert det da:-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg var hos legen i går og hun skrev på symfyse målet mitt,jeg gikk over i uke 15 i dag.
Chick Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 De har ikke gjort det på meg enda heller. Legen sa vi skulle gjøre det på neste kontroll, altså om en mnd..Da er jeg i 24. uke eller noe tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 hmm..? Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke gjorde det? Men hun ble opphengt i at jeg "hadde vokst godt", som hun sa. Hun spurte meg om jeg var sikker på om første dag i siste mens stemte..? Det kunne jeg bekrefte.Jeg spurte henne om jeg var mye over nomalen, det svarte hun ja på, men at det var veldig individuelt hvordan man vokser. Må si jeg ble litt bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå