♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 snuppa mi på 12 måneder har plutselig begynt å stikke fingrene i halsen så hun brekker seg...har holdt på sånn noen uker nå... hmmm... er det flere barn som har holdt på sånn eller...??? synes det er litt merkelig jeg da men....
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det er helt normalt. Jenta mi gjorde det til hun kastet opp.
Monajenten Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Det gjør gutten min også. Og så holder han på å le seg ihjel;-) Han gjorde det vel egentlig mest for en måneds tid siden, og da var han også 12 måneder.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 min holdt på sånn lenge, men sluttet da hun var 15/16 mnd tror jeg.... sa vi at hun ikke skulle gjøre det, så lo hun og stakk fingrene enda lenger inn....
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 ja, Amelia holder på å le seg i hel hun også...kan ikke skjønne hva som er så morro med å brekke seg men....hehe....) hvor lenge holdt deres barn på med det da...???
haater husarbeid Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg husker det godt fra førstemann og så det også hos minsten ja Tenker at det må være utrolig slitsomt
camilla^ Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Min søster gjorde det hver gang hun skulle legge seg. For da kom mamma og pappa dullet litt med henne og skiftet på senga. men så tittet pappa inn gjennom nøkkelhullet og oppdagen hun stakk fingeren i halsen. Da bant han fast en bøtte i senga og sa hun fikk kaste opp der. Og hun gjorde det ikke engang etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå