Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Noen som kan hjelpe/lære meg knyting? Har nettopp fått mitt første sjal men får ikke helt til denne knytingen..;( Er det noen som kan vise meg litt???
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Du kan finne oppskriften på det på nettet et sted. Bare søk på google eller noe sånt Jeg vet jeg har sett det et sted, men husker ikke hvor :S
Solskinnsjenta Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Det skal være et bæretreff på Augustin på Galleriet kl 12 på fredag! Det er bare å møte opp, hyggelige folk og lav terskel for å spørre om hjelp. Det skal være inne på "barnerommet" - det rommet som er innenfor kaffeen liksom.
Solskinnsjenta Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ellers ligger det forresten masse oppskrifter på tettinntil.no
Yo&La+spire Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Kom på treffet ja:) Der er det masse hjelp å få, og ganske koselig i tillegg;) Forresten.....er du hun som kjøpte det fine, blå sjalet på bæredemoen til Lotusbarn?
sally Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 hehehe, nå fikk jeg meg en god latter... Pleier vanligvis ikke å kommentere alle de orddelingsfeila som er her på siden, men denne tok kaka.;-) Visste at mange var gira på å bære babyer, men å bære damer var en ny aktivitet for meg :-) (ikke spydig ment... Gjorde bare formiddagen min litt morsommere;) )
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2008 Har sett på knyteoppskrifter men får det ikke skikkelig til;( Har lyst å bære han på ryggen men ikke særlig lett å få han på plass der..... Vet ikke om jeg kan komme på bæretreffet i morgen. Noen som vet når neste skal være;) (jepp det er jeg som kjøpte det blå )
Yo&La+spire Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Tror vi skal prøve å få til hver fredag....er iallafall mane av oss som vil det, så da går det vel ann:)
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2008 Kan du ikke gi meg en lyd neste gang det skal være? Kan være jeg kan komme i morgen men det ser du jo;)
Yo&La+spire Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Det står inne på bæretreffsidene på tettinntil.no, men eg kan godt sende deg en PM også eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå