Gå til innhold

Bære damer i Bergen;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe/lære meg knyting?

Har nettopp fått mitt første sjal men får ikke helt til denne knytingen..;( Er det noen som kan vise meg litt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan finne oppskriften på det på nettet et sted. Bare søk på google eller noe sånt :) Jeg vet jeg har sett det et sted, men husker ikke hvor :S

Skrevet

Det skal være et bæretreff på Augustin på Galleriet kl 12 på fredag!

Det er bare å møte opp, hyggelige folk og lav terskel for å spørre om hjelp.

Det skal være inne på "barnerommet" - det rommet som er innenfor kaffeen liksom.

:)

Skrevet

Ellers ligger det forresten masse oppskrifter på tettinntil.no

Skrevet

Kom på treffet ja:) Der er det masse hjelp å få, og ganske koselig i tillegg;)

Forresten.....er du hun som kjøpte det fine, blå sjalet på bæredemoen til Lotusbarn?

Skrevet

hehehe, nå fikk jeg meg en god latter... Pleier vanligvis ikke å kommentere alle de orddelingsfeila som er her på siden, men denne tok kaka.;-) Visste at mange var gira på å bære babyer, men å bære damer var en ny aktivitet for meg :-)

(ikke spydig ment...:) Gjorde bare formiddagen min litt morsommere;) )

Skrevet

Har sett på knyteoppskrifter men får det ikke skikkelig til;( Har lyst å bære han på ryggen men ikke særlig lett å få han på plass der.....

Vet ikke om jeg kan komme på bæretreffet i morgen. Noen som vet når neste skal være;)

(jepp det er jeg som kjøpte det blå;) )

Skrevet

Tror vi skal prøve å få til hver fredag....er iallafall mane av oss som vil det, så da går det vel ann:)

Skrevet

Kan du ikke gi meg en lyd neste gang det skal være? Kan være jeg kan komme i morgen men det ser du jo;)

Skrevet

Det står inne på bæretreffsidene på tettinntil.no, men eg kan godt sende deg en PM også eg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...