snupp & mamma Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 off, vi er i en sånn dårlig soveperiode. tror snuppa på 13 mnd ikke vil ha to hviler på dagen lengre. hun kunne helt tenkt seg å sove i halv 11-11 tia, men da blir det for seint med en kvil til. i lengre tiden har hun hatt den første kvilen , og den andre 2 og det har vært helt perfekt.. har jo .variert selvsagt! derfor lurer jeg på hvor mange kviler din sjønnas har? hun skal begynne i barnehagen så det hadde jo passet fint å kuttet ut den ene kvilen.
hårsår Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jenta vår sover bare en gang på dagtid, ca. kl.1300 i bhg.en. Da sover hun ca.2 timer. Når kl. blir ca.1700 begynner hun å bli trøtt, så da prøver vi å forberede nattstellet, og strekke ut tiden til kl. blir 1900. Da sovner hun som en stein. Vi har lagt over til at hun sover bare èn gang til dagen siden hun var ca. 1 år.
selma07 og engel Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Selma driver nå på med å gå over fra to til en hvil om dagen. Legger seg i 11 - 12 tiden og sover 2 til 3 timer igjen.. De siste to ganger om dagen hvilene har bare vært +-en time... Selma ble ett 30. januar. Tror de styrer dette ganske godt selv! Lykke til!!
Myntebo Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Gutten min gikk over til 1 blund per dag da han var 11 1/2 måned gammel. Nå sover han i ca 2 timer sammenhengende fra ca 11.30 og utover.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Her kommer det litt an på om han er hjemme eller hos dagmamman.. Når jeg har han hjemme så sover han ca fra 9 til 11.. og deretter ca en times tid rundt tre. Men når han er hos dagmamman så sover han fra 12- ca 14..
En liten mamma Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Lillejenta vår sover bare 1 gang til dagen nå, ca fra 12.00-14.00. Det passer veldig greit, da er ho helt klar for senga når kvelden kommer og sovner som en stein! I begynnelsen var det litt vanskelig å holde henne våken til klokka 12, men nå går det helt fint. Hedda er nettopp blitt 1 år. (I barnehagen vil de nok helst ha henne over til å sove bare 1 gang!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå