snupp & mamma Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 off, vi er i en sånn dårlig soveperiode. tror snuppa på 13 mnd ikke vil ha to hviler på dagen lengre. hun kunne helt tenkt seg å sove i halv 11-11 tia, men da blir det for seint med en kvil til. i lengre tiden har hun hatt den første kvilen , og den andre 2 og det har vært helt perfekt.. har jo .variert selvsagt! derfor lurer jeg på hvor mange kviler din sjønnas har? hun skal begynne i barnehagen så det hadde jo passet fint å kuttet ut den ene kvilen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hvis ho ikke vil sove, så er det vel bare å la være? Junior var 6 mnd når han gikk ned til 1 lur..
shanty73 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 En hvil.. fra ca 12 mnd på begge barna mine..
snupp & mamma Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 ja selvfølgelig. jeg kan jo ikke akkurat tvinge henne til og sove. men saken er at når hun vil sove i 11 tia, blir det så veldig lang ettermiddag, og hun blir veldig grinetet. men har ingne hensikt å legge henne i 4-5 tiden for da får jeg henne aldri i seng for kvelden.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Hun vil nok være grinete i en periode fremover når dere kutter ut den ene luren, men det går over når hun har blitt vant til det. Sønnen min var vel ca. 14 mnd. når vi kuttet ned til 1 lur. Tok 1-2 uker før han var seg selv igjen på ettermiddagene. Jeg pleide å legge han 1 time før han pleier og jeg, da.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Når legger ho seg da? Er som The Crown sier, det tar litt tid før ho blir vant til det.. =)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 mini på 13 mnd sover bare en hvil.....kutta ned til 1 da ho begynte i barnehage i januar
haater husarbeid Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Minsten er 17 mnd og det går veldig i perioder. Når han er frisk og i bra form, sover han bare en gang på dagen. Når han er syk, lar jeg han sove når han føler behov for det og da blir det ofte to ganger pr dag. Han er i full plass i bhg.
snupp & mamma Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 i dag hadde hun bae 1 kvil, og va helt skutt 6, så da va hu vell i seng kvart over 6. har pleid til vanlig å legge seg mellom halv 7-7.. hun vokner tidlig da, i 6 tia, men har forsøkt å legge henne tidlgere, men det har ingen nytte. hun sover ikke lengre, og er vanskligere å legge! ja det er nok bare tilvenning. greit å begynne når hun begynner i barnehagen kanskje. der er det jo så mye som skjer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå