Gå til innhold

Ser ut som jeg er 5 mnd på vei :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kult å se da, gleder meg til magen blir sånn på ordentlig. Men jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei hvis jeg slipper ut magen, og det er skikkelig flaut, er bare ca 11 uker... Er det hormoner eller bare fett/luft? Glad jeg går i vid uniform på jobb!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg e fryktelig oppblåst, går straks inn i min 9 uke.

og legen anbefalte å kjøpe en bukse med plass til magen:0 så det ikke presset sånn på magen, så det ble en tur på mamma avd på hennes og mauritz i dag, forferdelig når buksene presser på magen:(

men syntes det var litt vel tidlig:/

Skrevet

Jeg er bare 11 uker jeg å og jeg får også skikkelig mage når jeg slipper ut magen. Hehe. Har litt fett på magen men ikke så mye, så er nok veldig opplåst, hele magen er ganske hard. Prøver å stramme den inn så mye som mulig når jeg går i litt stramme gensere men blir ganske slitsomt etterhvert, og det hjelper ikke så mye. Jeg har også den flaksa at jobbuniformen min er veldig stor. Hehe.

Jaja, blir morro når det ordentlige magen kommer, nå syntes jeg at jeg bare ser feit ut. Hehe

Skrevet

Jeg har begynt å få mage, og er bare 6 uker på vei. Det er ikke så mye fett og iallefall ingen baby siden den er for liten til å lage noen mage enda, men jeg har utrolig mye mer luft i magen nå enn før, og er ikke like ofte på do heller, er på en måte halvveis forstoppet. Så jeg antar det er der magen min kommer fra iallefall.

Skrevet

10+2 her faatt litt mage, dvs den er ikke flat lenger. Jeg gar I uniform med sjorta innibuksene, ingen jakke- saa ingenting kan skjules. Dessverre. Regner med det avslores av seg selv snart. Hvor mange morninger kan man vaere kvalm og kaste opp av noe man har spist hvor mye kan magen vokse for noen ser. Hvor mange heinicken kan man si nei til.... Bare undrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...