Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Han er tett og snørrete og har vært det en ukes tid. Jeg vil gjerne dryppe nesen, suge ut snørret etc, men han nekter plent. Skyver meg unna og vrir hodet vekk. Hvis jeg i hele tatt skal komme til må mannen min holde hodet hans fast og jeg gjøre mitt så fort jeg klarer. Da hylskriker han og har det ikke noe bra. Han er 5 1/2 mnd Andre som har opplevd det samme og har tips til hvordan jeg kan få "slippe til", evnt tips til å få løst opp nesen??
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Dessverre ingen tips; har samme problemet. Er dessuten redd han kan få vondt og strekke en muskel eller noe dersom jeg holder helt fast mens han kjemper med alle krefter for å vri seg bort...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 må nok bare gjøre det som du å mannen din gjør. en holder hodet å en suger snørr.. skal se dei blir mye bedre etterpå.. dei får ikke vondt. er bare ubehageligt.. kan og legge han på stellebordet med en leke eller noe.. så er du kjapp med å suge osv. men funker best at en holdet å en suger å drypper.. lykke til Mvh "proff" snørrsuger..
Mamma til snart 4 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 gjør det mens han ligge rpå stellerbordet, hold hodet litt å vær rask, funket greit når tulla var forkjølet å skulle ha saltvannsdråper, men jeg brukte q-tips, ikke slik sug ut snørren, det funket ikke her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå