Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Ser ut som jeg har fått litt tydeligere blå-lilla årer på innsida av knærne gitt, lite pent i skjørt! Best å stoppe utviklingen momentant. Så- hvor får jeg kjøpt støttestrømper hen?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 også sånne helseartikkelbutikker, og på sånne spesialister på strømper og strømpebukser. Har du tenkt å gå med de daglig, forebygger det åreknuter?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Takk! hmm jeg vet ikke helt om de bør brukes hver dag eller om det holder å bruke de av og til, får spørr epå apotek eller en sånn forretning du nevner. vet flere gravide jeg kjenner sier de har brukt dette og at det visstnok forebygger åreknuter ja.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 hmm...okei, om det kan hjelpe så er dte vel bare åfå tak i et lass da:-) Ikk enoe særlig med sånne veldig synlige blodårer nei.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Dette har jeg peiling på tror jeg! Operert for åreknuter for 3 år siden (før jeg ble gravid!) og har gått med slike strømper hver dag siden! Mitt beste tips: Kjøp merket "MABST". De er litt tykkere, og er de som holder best i vask osv. Går ikke hull i dem med en gang som på mange andre typer. Skikkelig stramme, men gode å ha på. De er GULL. Kan kjøpes på A1 apotekene til 30% avslag akkurat nå! Løp og kjøp! Og det finnes også strømpebukser i samme merke for gravide :-)
*En rosa og en blå* Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har gått med støttestrømper nesten daglig siden jeg var 12 uker på vei. Må forebygge det man kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå