Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hva er barselgruppe? Kan noen forklare litt?
C&M&H Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Det er en gruppe av mødre med barn som har født omtrent i samme tid. Dette blir organisert av helsestasjonen men det er litt ulikt hva som skjer etter det. Hos oss var kun første møtet i regi av helsest. resten måtte vi organisere selv. Det er selvfølgelig frivilig å være med men min erfaring er at det var veldig kjekt å treffe noen som er like opptatt av babyer som jeg var det første året...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 her i oslo,satt helsesøster,på helsestasjon opp 4 stk. som hadde født omtrent samtidig,som skulle møtes på cafe og bli kjent med hverandre,jeg møtte opp 1.gang,men fant ut at det ikke var noe for meg.men for andre som kanskje ikke har så mange kjente,kan en slik gruppe være fint.går trilleturer sammen og møtes en gang i blandt.men det er jo helt frivillig å være med på dette,og en fin måte å bli kjent med andre i nærområdet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå