Spanskeflua Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Ble kalt inn til samtale med sjefen i dag. Jeg fikk rett og slett sjokk når han sa hvorfor! Det er en lederjobb som mest sannsynlig blir ledig ganske snart(iløpet av 2-3 uker),og han ønsket at jeg skulle vurdere den. Jeg måtte si som sant er,at jeg føler meg ikke kompetent til dette,verken faglig eller "ledermessig",men han mente at det er jeg absolutt...(???) Er det virkelig jeg som ser så veldig ned på meg selv,at jeg ikke klarer å se dette om meg selv? Eller kan han være en dårlig menneskekjenner?? (Han er en veldig god sjef,har en veldig behagelig personalpolitikk) Min mann mener jeg absolutt passer til en lederjobb,men jeg er likevel i tvil... Jeg mener jeg ikke passer til å ha en slik stilling,når jeg tviler i slik grad på mine egne evner!! Det bør vel ikke en leder gjøre...!!! Nå er det ikke slik at han direkte har tilbudt meg jobben,men den blir lyst ut internt ganske snart med kort frist. Regner med at han instiller kandidatene,og at jeg dermed har sjangs å få den. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Jeg kommer nok til å søke,jeg kan alltids si nei hvis jeg får jobben. Men tør jeg???
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 rull inn puppen, frem med girl-power. selvsagt skal du søke selvsagt skal du takke ja selvsagt fikser du dette KJEMPEBRA
Odine! Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Søk! Og innse at andre ser kvaliteter i deg som du selv er blind for. Oppdag din indre leder. Sjefen hadde absolutt ikke sagt noe hvis han ikke trodde du hadde mye å fare med.
Spanskeflua Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Huff,hvor skremmende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå