Gå til innhold

Noen som har gode slanke tips og dele med meg ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve og gå ned litt i vekt. Og lurer på om det er noen som har oppskrift UTEN pulver,grete rodhe etc og dele med meg :-) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trening, trening og atter trening.... :)

 

Det er beinhardt, men samtidig eneklt :)

Skrevet

www.vektklubben.no

 

Før logg over hvor mye du spiser, ligg på ca 1500 kcal om dag. Trim en time tre ganger i uka. Logg er viktig, fordi vi damer har en tendens til å nedvurdere hva vi faktisk dytter inn.

 

Slanking er lett. Du må bare forbrenne mer enn hva du spiser. Det er mange veier til målet, men ingen av dem er "enkle" Det krever innsats, motivasjon og viljestyrke.

Skrevet

Ketolyse!! Det funka på meg :o) Men forutsetter at du skal ned 10 kg eller mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...