Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Skal prøve og gå ned litt i vekt. Og lurer på om det er noen som har oppskrift UTEN pulver,grete rodhe etc og dele med meg :-) ?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 trening, trening og atter trening.... Det er beinhardt, men samtidig eneklt
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 www.vektklubben.no Før logg over hvor mye du spiser, ligg på ca 1500 kcal om dag. Trim en time tre ganger i uka. Logg er viktig, fordi vi damer har en tendens til å nedvurdere hva vi faktisk dytter inn. Slanking er lett. Du må bare forbrenne mer enn hva du spiser. Det er mange veier til målet, men ingen av dem er "enkle" Det krever innsats, motivasjon og viljestyrke.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Ketolyse!! Det funka på meg ) Men forutsetter at du skal ned 10 kg eller mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå