Gå til innhold

søvn... igjenn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

poden ligger oppe å roper/raser, er ikke noe som feiler han. Han har fått mat + pupp, tørr bleie og har rapet. Men føler meg "slem" som ikke går opp til han hele tiden...

Han er 8 mnd nå og greier å sovne på egenhånd ( han snur hodet til siden og lukker øynene og sovner ) MEN det er tydlig at han må ha noen ved siden av seg selv for å sovne. (har nettopp vært syk, så har blitt litt bortskjemt)

 

Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter... i håp om at noen svarer

Skrevet

hehe...sitter å sliter med det samme...blir litt frustrert,bare det er en liten lyd er det som hun reagerer mer og mer...

Skrevet

er stille innimellom.. virker som om han ligger å lytter etter om jeg kommer eller ikke..

Skrevet

ja slik er det her også.så MÅ hun gi fra seg litt ekstra lyd slik at hun er sikker på at jeg hører henne,også blir det stille:)

Rare og søte de små,utspekulert er de også,vet akkurat hva de vil:)

Skrevet

og vet akkurat hvordan de skal få det slik de vil også :D

Skrevet

jepp,jeg er snart på vei inn...hehe:)

Skrevet

ble stilt her nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...