Bærta å babyn Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 poden ligger oppe å roper/raser, er ikke noe som feiler han. Han har fått mat + pupp, tørr bleie og har rapet. Men føler meg "slem" som ikke går opp til han hele tiden... Han er 8 mnd nå og greier å sovne på egenhånd ( han snur hodet til siden og lukker øynene og sovner ) MEN det er tydlig at han må ha noen ved siden av seg selv for å sovne. (har nettopp vært syk, så har blitt litt bortskjemt) Hva ville dere ha gjort?
Bærta å babyn Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2008 dytter... i håp om at noen svarer
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 hehe...sitter å sliter med det samme...blir litt frustrert,bare det er en liten lyd er det som hun reagerer mer og mer...
Bærta å babyn Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 er stille innimellom.. virker som om han ligger å lytter etter om jeg kommer eller ikke..
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 ja slik er det her også.så MÅ hun gi fra seg litt ekstra lyd slik at hun er sikker på at jeg hører henne,også blir det stille:) Rare og søte de små,utspekulert er de også,vet akkurat hva de vil:)
Bærta å babyn Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 og vet akkurat hvordan de skal få det slik de vil også
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 jepp,jeg er snart på vei inn...hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå