Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interessant innlegg du hadde om MK. Grunnen til at jeg ikke helt klarer å kalle det "kurs" når jeg skal ha det hos meg...er at konsulenten langt fra (i mine øyne) er kompetent nok... Ok, hun har blitt opplært internt, men har i alle år vært den som interesserte seg minst om hudpleie og make-up. Jeg er selv ikke kompetent nok til å selge MK, men har i det minste noen års praksis fra parfymeri, vært på mange kurs og har selv en genuin interesse for hudpleie.

Det jeg lærte på Mk-kurset, er vell noe alle vet..? trodde jeg. (men kanskje ikke).

Håper ikke jeg provoserte deg nå, var overhodet ikke meningen. ;o) Men godt å forklare for deg som "sjef" at det er vanskelig å kalle det et kurs. (Når jeg inviterte jentene, kalte jeg det det MK-kveld eller noe i den duren..for jeg hadde slev ikke kommet om jeg fikk vite at det var et kurs). Ps 2. Har vært vertinne 2 gg og har aldri fått vertinnegave - verken i sin helhet eller før kurset. Men har fått tilbud om å kjøpe ett produkt til halv pris..etter kurset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...