Nit@™ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har en voksi i den ene vogna. Der er det sydd en kant rundt i trekket for at man kan ta hull til seler, men hva med selve innholdet da? Kutter jeg bare igjenom trekket og "dyna" uten å sy eller noe?
Stina <3 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 det er sydd kant rundt i dynen og. ta ut dynen så ser du det;)
Nit@™ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 :-O Har ikke turt å ta den ut jeg ).. Har en Odenwalder og en Brio som lillemann har brukt, men nå trenger han seler, og da nytter det ikke med Brioposen.. så da tenkte jeg å bruke voksien. Takk, skal sjekke med en gang jeg *litt flau ja... )*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå