Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hvor tidlig oppdaget dere at "noe" var annerledes? hvordan?? litt redd for lillegutt her...
Cat.68 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 jg merket det egentig ganske tidlig, hvor tidlig er vanskelig å si men inne meg bare "visste" jeg at noe var annerledes. Jeg kunne ikke helt sete fingeren på det, og sien sønnen min aldrig vært særlig utagerende så var det vanskelig å tenke Ad/Hd. Når jeg virkelig begynte å skjønne at noe var galt vr da han kom i 4 klassen ca og det ble stilt mere krav på ham på skolen. han datt oftere og oftre av lasset og fikk mer og mer vansker med å følge med både i skolarbeidet og konsentrere seg timene. Desverre fikk ikke min sønn diagnosen før han ble 18 år og store deler av hans skolegang er derfor blitt veldig ødelagt for ham. For tiden arbeider kommunen med å utrede hva som gikk galt og hvorfor ingen grep fatt tidligere til tross for utallige bønner om hjelp fra meg. I det minste håper vi på at han skal få noen for for unnskyldning. Det er vanskelig å stille diagnosen , og det kan være mye andre årsaker som kn være lik Ad/hd problematikk. Snakk med lærerinna, lege og ppt og hør om de også mener det kan være noe . I så fall stertes det utredning.
Libido- Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Det finnes et eget ad/hd forum om du går på alle forum. Sikkert lettere å få saklig svar der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå