Gå til innhold

Ubehag i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg inn først i dag, og har nå lest igjennom en stor del av innleggene dere har skrevet. Synes det er kjempeflott, beroligende og lærerikt å oppdage at dere lurer på de samme tingene som meg, og ikke minst at noen tar seg tid til å svare.

Er gravid i uke 31, med min første, og har ofte vondt i magen når jeg våkner om morgenen. Samboer mener at det kan være fordi ting trykker på, at jeg ligger ubehagelig i forhold til den store magen, og generelt at det sikkert er helt vanlig. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Har spurt JM på kontroll, men synes det er vanskelig å beskrive dette ubehaget, så hun er vel ikke helst sikker på hva jeg mener. Håper noen kan hjelpe =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Og velkommen!

Jeg kan kjenne litt ubehag hvis jeg har ligget for lenge på høyre side, men det kjennes på en måte ut som om bena til babyen ligger og klemmer på noe, og det blir borte når jeg har ligget på venstre side en stund.

Skrevet

Hei, er også i uke 31 og det begynner å merkes ja :-)

Hvor i magen får du vondt? Jeg har ofte litt vondt helt nederst i magen om morgenen, langs hele "kanten" på en måte, vanskelig å forklare. Tror det ligamentene som blir strukket og tøyd mens jeg sover!

Skrevet

kanskje det er det det er på meg også. Det kjennes helt nederst på høyre side.. men det er aldri slik på venstre.. merkelig

Skrevet

Er i uke 32 nå og har kjent sånn en god stund. Tror det kommer av at magen er tyngre og at det presser på alt.. Føles som om jeg har hatt noe tungt på magen (er vel det jeg faktisk også har..)

Kjenner det spes godt om jeg våkner liggende på rygg, må bytte side ofte for at det ikke skal bli ubehagelig. Og så tror jeg det har litt med at blæra er ganske full om morgenen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...