Gå til innhold

Emmaljunga Duo Kombi,fornøyde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fallt helt for denne vognen og lurte på om det er noen som har erfaringer med den? el har bestemt seg for den vognen? Måtte jo selvfølgelig falle for den dyreste vognen;) men den er verdt d sant?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har emmaljunga duo edge som vi kjøpte ny til snuppa da hun kom til verden for 2 år siden. Både mannen og jeg elsker vogna, og vil ikke ha noen annen!! For oss absolutt verdt pengene:-) Skal bruke den til mini i magen også.

Skrevet

Jeg har også den vogna og vi er kjempefornøyd med den,ville ikke bytte den bort for noen andre. Nå har det seg slik at vi må ha søskenvogn og da kan vi ikke bruke den til neste unge,noe vi synes er veldig veldig trist,for vi tror ikke vi kan bli så fornøyd med noen annen vogn,men at det blir en emaljunga det er i alle fall sikkert.

Skrevet

mamma tiL 1stor,1Liten+1spire...

Det finnes søskensete til å montere på emmaljungavogner. Men det spørs litt på hvor mye største barnet veier....

Vi hadde selv et sånt når vi fikk nr 2 og det funket kjempebra.

Skrevet

Gutten vår er 20 mnd når han blir storebror,han er også en stor gutt for alderen,hvor stor forskjell var det på deres barn?

Skrevet

Hvem forhandler Emmaljunga???

Ikke babyshop og ikke barnas hus???!!

Skrevet

Jeg kjøpte mi på barnas hus på Forus

Skrevet

Okay...da har de sikkert på Alna også??!! Leste listen over merkevarene deres på nett, og der sto ikke Emmaljunga...men det er ikke alltid sånne sider er så oppdaterte.

Skrevet

hei hei.vi har bestil duo vognen i hvit skai med sposrt understell og den er bare så lekker :)har bare hørt positivt om denne vognen.vi kjøpte den i sverige i strømstad og sparte 1900 kroner på og kjøpe den i sverige i forhold til i norge:)

Skrevet

Hei!

Du som lurte: vet de har Emmaljunga i en av butikkene i Ullevålsveien. Der ligger det i hvetfall to babybutikker...

Skrevet

de har ikke emmaljunga på alna, men på rudo barnevognhus..

Skrevet

JEg kjøpte den billigtypen av den der vognen:) Den er lettere og ikke minst 2000 kr billigere, og du får med kjørepose, veske og nett.. Så ble den i grey/apple til oss:) Håper den er så bra som jeg tror:D

Skrevet

Hadde 14 mnd mellom mine 2. Tror maksvekt er 15 kilo

Skrevet

Hva heter butikken i Strømstad som du kjøpte vognen? Har falt helt for Emmaljunga og hørt av andre også at det er mye å spare ved å kjøpe den i Sverige? Men hva hvis det skjer noe med vognen? Får man reparert/kjøpt deler her i landet da?

Skrevet

Jeg var inne på vogndilla. no i går og jeg likte denne vognen veldig godt (bare ved å se på bildene, for jeg har ikke vært i butikk og sett enda) Min bekymring er at den er så stor? den veide rundt 20 kg og stor sammenlagt når jeg så på målene.

Er den vanskelig å komme inn på buss med, i en trang trappeoppgang? Bære bagen opp 5 etasjer? Få den inn i en bil som ikke er stasjonsvogn?

Håper noen som har denne vognen gidder å svare, for jeg liker utseendet godt og kunne nok tenkt meg å kjøpe den.

Skrevet

butikken i strømstad heter kattis babyshop, er bare å gå inn på hjemmesiden deres, www.kattisbabyshop.se, og trykke på e-mail linken der, hun er kjempekjapp til å svare...på dagtid.

Skrevet

Gå inn på emmaljunga.no så finner du en oversikt over forhandlerne deres i hele norge!

har selv kjøpt edge duo og håper den er så bra som alle sier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...