Gå til innhold

hoderverk er så lei!!!!!hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på den 4 uka m konstant vndt i hodet, ene dagen er det greit, andre dagen er det så vondt, jobber på en ungdomskole i tillegg ++ en til jobb.. har vondt i hode fra jeg står opp til jeg legger meg, bruker som regel ikke paracet men gjort det når det har vært på det sterkeste. men overlever ikke lenger, er så jævlig vondt, ikke no energi i det hele tatt. vondt i øya, tåler ikke bråk. å jeg jobber m bråk....

hva kan jeg gjøre m det??

huff frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. etter å ha hatt hodeverk i ei uka, fikk jeg sykemelding.. den gang funka ikke noe smertestillende på meg.. ikke en gang ibux (dette er noen år siden og før jeg ble gravid...)

da var jeg borte fra jobb i fire uker, pluss ejg fikk hjelp hos fysioterapi..(stress smerter i nakke/rygg som gikk til hodet..)

Skrevet

men huff, folk blir jo så sur om jeg blir sykemeldt.... men er no inn i helvette dritt å slite m dette hver dag,, er 16 uker på vei..

Skrevet

om folk blir sur fordi du vil ta vare på helsa di, det skal du drite i.. det er deres problem og ikke ditt...!! jeg har vært mer sykemeldt enn det jeg har vært på jobb etter jeg ble gravid pga dårlig tilrettelegging, og jeg kjenner det ikke en plass..

du skal tross alt fungere i hverdagen - uansett om man er gravid eller ikke..!!

Skrevet

Jeg har hatt hodepine nesten hver dag nå i to mnd, er nå uke 20.

Var hos kiropraktor på mandag. Ikke hatt hodepine siden. Hun fiksa på en låsning jeg hadde i nakken. og jeg var veldig knytt bak skulderbladene og nakke skuldre ellers. Så om du er litt stiv og støl er det kanskje verdt et forsøk!!

Skrevet

Jeg er på den 18. uken....

Får håpe du slipper unna med 4!!!

Skrevet

Huff, tannverk er noe herk...

Men hvorfor er den vond da? Er det hull? Betent?

Tror du kan borre til tannlgen, men ikke trekke... Jeg var der nettopp med en betent visdomstann, men legen ville ikke trekke siden jeg er gravid... Men han kan rense opp under tanna, og gi deg penicillin, og evnt sterkere smertestillende ( parallgin forte feks) som ikke er farlig for fosteret..

Ta en telefon til tannlegen din du! Han kan sikkert hjelpe deg på et eller annet vis:)

Masse god bedring:)

Skrevet

Har du prøvd akupunktur??

Hjalp en del for meg,hvertfall mot migrenen,ikke så mye mot den vanlige hodepinen,men det er sååå verd det!!

Skrevet

( leste tannverk jeg, derfor så mye prat om tannlegen, hehe....)

Skrevet

Tessmams, hvorfor har du så mye hodepine? Hva er det som feiler deg? Du må se å finne ut årsaken til den hodepinen du sliter med, hvis du ikke vet det! Hvor langt er du på vei? Er du ellers frisk, eller sliter du med andre plager? Hvor gammel er du? Hvor i landet bor du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...