♥ McQueen♥ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Så de hadde tilbud på sete nr 2 der til under 1000,- lappen... Noen som vet hvordan disse er?
Lykkelig g~g~j Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 er d ikke regler i forhold til sikkerhet? Tror ikke man får selge bilseter som ikke er godkjent så tror d skal gå fint. Ville forhørt meg om de var godkjent da... ))
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har gjort det, aldri mer. Mer vinglete sete skal du lete lenge etter, og selene ble det snurr på hele tiden. Anbefaler det ikke. Har vårt stående som krisesete.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Det remi setet til 699 (tror jeg det var) er helt elendig. Vinglete og snurrete seler. Tynn plast i "skroget" og det føltes ikke tryt i det hele tatt. Det til 999, Brevi, er ihvertfall mer solid og et mer kjent merke. Søk på bilstoltester, og sjekk om det har kommet bra ut.
♥ McQueen♥ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Hvor finner jeg slike tester da?
mammmamia ** Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 NEI! Ville aldri gjort det..! Det anbefales generelt å kjøpe bilseter av anerkjente leverandører, da veldig billige seter normalt sett gjør det veldig dårlig i kollisjonstester..! Det er stadig vekk kampanjer på bilseter, sørg for å få tak i et skikkelig, solid, bakovervendt og trygt sete til barnet ditt, ta han/henne med i butikken og få prøve setet i bilen både med og uten unge oppi! Viktig!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Regner med de bare såvidt har bestått testen slik at de er godkjent å selge. Vil heller bruke penger på et tryggere sete. (Bakovervendt.) Men om man har veldig dårlig råd, så er det selvfølgelig bedre enn ingenting.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Nei, nei, nei... Vær så snill å kjøp et skikkelig sete, helst bakovervendt!
EnMamma Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Ville aldri kjøpt et sete som ikke er fra en anerkjent produsent. Om dere er ute etter et godt og billig sete ville jeg sett på Britax Two Way Elite(9-25 kg), tar liten plass i bilen, koster et sted mellom 1500-2500 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå