Bolla med lille nurket. Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har de siste dagene vært veldig vond og øm i den ene leggen,nesten som gangsperr smerter.Blir jo nervøs av dette.Ser for meg det verste.Andre som har opplevd lignende?
loppelaura Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Du bør oppsøke lege snarest mulig for å evt utelukke blodpropp, er du hoven og rød også?
BergensMamma18 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Ja ofte... Men hos meg går det vekk igjen etter noen dager, så kommer det tilbake.aner ikke hva det kan være.. tenkte blodpropp først..Men da hovner vel man opp?
Piken på landet Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg hadde noen dager i sist uke der den ene leggen verket enormt, og det føltes som om den skulle dovne av. Hadde blodpropp i tankene, men gjorde ikke noe mer siden den ikke var rød eller varm. Følg litt med, kjenn på undersiden av leggen at den er myk og ikke hoven. Er du plaget med leggkramper? Kan jo bli øm og vond etter det. Dersom leggen blir varm hoven og rød, kontakter du lege med en gang!
anne* Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Et tips fra meg: Kjøp deg støttestrømper! Verdt investeringen:-) Hadde masse vondt i leggene. I tillegg lindrer de enormt når vannet begynner å komme! Blodpropp er SVÆRT smertefullt, og smerten går ikke bort, men ta en sjekk for å være på den sikre sida.
Mammaen til Turid Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 ...bruker ullsokker om nettene til leggkramper, og det funker for meg.. ..men når krampene kommer skikkelig om nettene og jeg må opp å gå de av meg, da kan jeg få skikkelig vondt dagen etterpå...
Sikkertforgammel Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Sånne smerter får jeg av bekkenløsninga, men jeg har smerter på baksiden i låret og. Akkurat som om jeg har treningsverk, på en måte. Støl. Vet ikke helt hva jeg skal beskrive det som, men noe slik. Kanskje det du og har??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå