Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 .. han kan nesten svømme!! Blir fire år i mai :-) Vi var i svømmebassenget i nabobyen igår, og han er sååå flink nå!! bruker ikke armringer, herjer verre. Hopper, "stuper", snurrer i lufta, svømmer under vann.. Klarer fint rundt ti meter alene!! Fikk beskjed at det "nye" fra svømmeforbundet er crawl - så det er slik tenikk han tester ut. (Bryst lærer de ikke før de er 7 - 8 år) Sorry brautinga - men jeg ER stolt..hehe
Monajenten Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Oi oi oi du har jo all grunn til å være stolt, han er jo knallflink!!! Jenten min er glad i å bade også, men dustemammaen hennes tør ikke, har sånn dum selvtillit som hindrer meg i å gjøre sånne ting:-/ Men har sendt henne avgårde med andre da;-)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 dustemona:-) den selvtillitten din er slem, den!!
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 OI så utrolig flink han er! Skjønner godt at du er stolt ja :)
*dum&deiLig*™ Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Bryr du deg mer om hvordan du ser ut i badedrakt en at jenta di får dra å bade sammen med sin mor?
*dum&deiLig*™ Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Kjempeflink gutt du har, forresten, kjipa:-)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 ja, jaggu imponererer mini-kjipen meg om dagen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå