hm hm Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Skal fylle ut barnehagesøknad også er det spørsmål om jeg er i jobb/utdanning. Mener de nå? Eller når barna begynner i barnehage? Jeg er jo ikke i jobb nå som jeg har permisjon, men jeg har da planer om å begynne å jobbe igjen (hvis barna får barnehageplass vel og merke). skal jeg krysse ja eller nei??
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 kryss på ja om du har tenkt å begynne å jobbe når de ev får barnehageplass.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå