Gå til innhold

dere som har giftet dere i oslo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor hadde dere festen? hva kostet det å leie lokale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde festen på restaurant lanternen på Bygdøy. Anbefales på det sterkeste.

Det det koste var det de serverte. Ikke noe for selve lokalleie.

Anbefaler de på det sterkeste. Kjempekoselig sted med perfekt beliggenhet ved vannet. Vi ankom derfor selskapet i båt noe som var helt knall.

Skrevet

Østmarksseteren. Vi var bare 13 mennesker, men det kostet vel rundt 20.000.

Der er det dyrt, men deilig, rålekkert, naturskjønt, romantisk osv osv.

Skrevet

har ikke giftet meg, men om jeg skal så vil jeg leie losby gods. der er det såååå fint. er i lørenskog da men.. nesten oslo. hehe.

Skrevet

hvor ligger østmarkssetra? kommer man seg dit med bil?

Skrevet

Den ligger ved Nøklevann i skogen bak Oppsal, Oslo øst. Et eventyrslott, stort, vakkert og nasjonalromantisk så det holder! Frognerseteren kan bare gå å legge seg!

Du kommer dit lett med bil, 3 minutter fra hovedveien.

Skrevet

Vi hadde festen på bjørnsgard i sørkedale. Se på bjornsgard.no. Det er en samling med tømmerhus. Spørs jo hvor stort bryllup dere skal ha. De tar imot fra 20-50 stk tror jeg. Utrolig flinke kokker og koselig lokale!! Anbefales!! :-)

Skrevet

omg, er det bare jeg som synes det er gruuusomt med sånn hyttestil på bryllupet sitt? hehehehehe! kan jo like så godt ha det på samfunnshuset på bygda da joo.. *Grøss*

Skrevet

På Hotell Gabelshus på Frogner. Det var så fint *sukk*. Vi hadde middagen der, men var ikke mer enn 16 stk i hele følget, hadde et lite intimt bryllup. Hadde middagen der, og eget "rom". Betalte ikke noe ekstra for lokale, det inngikk liksom i middagsprisen. Hvis jeg husker riktig havna det på ca 11000,- for middag og fri bar for hele følget den dagen.

Skrevet

Hmmmm hvem skal gifte seg...??? Hehehehe

Skrevet

var det jeg regnet med, var bare ikke sikker... er mye på tur til rustadsaga og sånn, blir nok lengre turer nå som marka blir nærmeste nabo :o)

Skrevet

knallfint :o) *drømme*

Skrevet

sitter og drømmer da vettu :o)

også har jeg alltid lurt på hvor man finner lokale... hehe

Skrevet

jøss, ble du såra eller? Alle kan da ikke ha lik smak!

Skrevet

ja, for fader.. det er til å begynne å grine av! hehe. Jeg må vinne noen millioner i lotto først, så skal jeg invitere alle dit i bryllupet mitt. De skal få overnatte også! :D Også vil jeg ha det på nyttårsaften!!!

Skrevet

Skal jeg gifte meg har jeg lyst til å gifte meg på oskarsborg eller eckbo :) Hukodden er også litt fint.

Losby er bare oppsrytt, vært i bryllup der og jeg personlig ville aldri ha giftet meg der.

Skrevet

mami!

sant?! har aldri vært der i bryllup jeg, men hva var dårlig?

Skrevet

Vi hadde fest hjemme vi :-) Helt gratis, så da kunne vi prioritere å kjøpe dyrere mat og drikke. Var bare nærmeste familie da, ca 20 stykker.

Skrevet

Det var veldig upersonlig dekket for eks, spisesalen føltes ikke noe romantisk, og det var like sparsommelig pyntet som juleballet jeg var på i 10 klasse (pynt skal jo være inkludert i prisen).

Toastmasteren, som også er inkludert, var sur og kjedelig, de glemte å trille ut kakene, osv...

I tillegg så er det så mange små rom å sitte der så gjestene blir veldig lett spredd fordi det ikke er plass til at alle kan sitte i samme rom, ble lit klønete å få alles oppmerksomhet ved dans og kake for eks.

Jeg vet ikke helt hva som gjorde det, men jeg ble rett og slett ikke imponert, hadde vært skuffet om det var mitt bryllup.

Når du tenker på bryllup (hvertfal jeg) så er der romantisk og hyggelig osv. Her var det absolutt ikke det.

Skrevet

ah, ok.... good to know! Toastmaster hadde jeg nok ordnet selv, men var også noen andre som sa det var sååå dårlig service der. Ang pynt så tror jeg man kan velge om man vil ha det med eller pynte selv. Vel vel, en får fortsette å kikke! Og drømme!

Skrevet

Sjekk ut www.eckbo.no :) der er det Nyyydelig! Tenk å gifte seg i hagen der da *sukk* eneste jeg ikke liker er de røde veggene.

Om min kjære noengang kommer til å fri kommer vi uansett ikke til å få giftet oss fordi jeg er så kresen hehe..

Skrevet

ohh! var fint på bogstad gård også! Menyene var billigere der en på losby også gitt! :D takk for godt tips! hehe.

Skrevet

Mange fine steder å gifte seg i Oslo gitt ;) gjelder bare å vinne i lotto og få ring på fingeren hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...