Et lite barn i magen :) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Sitter her med skjemaet da... men var litt vanskelig det her... Jeg skal ha all permisjon frem til januar 09. Far skal ta gradert uttak fra januar av.. men må jeg opplyse dette i skjemaet nå? eller kan vi søke om omgjøring av permsisjon seinere? også står det på punkt 4.3 : stillings %av full tid. Jeg aner ikke åssen % jeg har... jobber 8 timer i uka på en vaskejobb, men har ingen stillings %. Hva skriver jeg her da? Håper på svar! Og tusen takk til dere som gidder å hjelpe meg
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Skal far ha gradert uttak er det ett eget skjema for dette som må fylles ut av både far og arbeidsgiveren hans. Dere trenger ikke å opplyse om dette i skjemaet nå, men kan ta det 1-2 mnd før det skal gjelde og da sende inn det skjemaet jeg nevnte over her. Jeg hadde ikke skrevet noe på % stilling på deg. Du kan heller skrive akkurat det du skriver over her i felt 7, tileggsopplysninger.
Et lite barn i magen :) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Takk for svar anonym!! )
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg gjor det så enkelt som å fylle ut det jeg klarte selv... så gikk jeg ned på Nav, så hjalp di meg med resten son jeg var usikker på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå