mimmimor30 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg fikk litt gjennomsiktig blod på papiret no når jeg var på do.Og jeg vil ikke være redd for å miste en gang til!!! Det er ikke mye i det hele tatt,men jeg er jo under 3 mnd.på vei. Er vel ca.2 mnd.på vei!!!
babygullz <3 vilde Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 KOntakt legen din, eller ring legevakten å hør, bare for å være på den sirke siden. Det kan være normalt med litt blødninger tidlig i svangerskapet, men d er best å rådføre seg med lege og gjerne få en sjekk for å være på den sikre siden.=)
mimmimor30 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Vet du om noen som har fått det samme så tidlig i svangerskapet?
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg hadde småblødninger stadig vekk. Det er veldig vanlig å blø litt da du normalt ville hatt mensen. Ellers så er det lettere for at blodkarene i underlivet sprekker når du er gravid. Så etter sex er det også vanlig å blø litt.
temine Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ville ringt legen, så får du en henvisning til gynpol eller noe noe til i morgen. En ul så du kan se om alt er bra, og avt hvor blødningen kommer fra. Jeg mista desverre i uke 8, men kjenner mnge som bare har blødd litt noen ganger, og alt har gått bra. Slimhinnene er ekstra hovne under en graviditet, så en blødning er ikke uvanlig.
babyandme Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Hei, jeg småblødde litt(lysebrunt-rosa farge) fra uke 5-uke 10-11.. fikk en henvisning til tidlig ul av legen min.. alt så fint ut med den lille.. er nå i uke 19..
mastermind Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Helt vanlig å blø litt. Jeg har hatt litt blod på papiret mange ganger i løpet av svangerskapet. Dersom det er mye friskt blod og smerter er det grun tilbekymring, men det er stort sett bare et lite blodkar elller noe som har sprukket. Man har mye lettere for å blø når man er gravid. Sikkert ingenting å bekymre seg for. Men er du veldig usikker er det jo bare å ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå