jonathan's mamma Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 kommer fra et annet babyforum men var litt nyskjerrig her har dere sånna termin i FORUM?
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei du =) Jeg skjønte ikke helt hva du mente med sp.målet ditt... Vi har terminklubber, hvis det var det du mente? Hvis du ser til venstre på siden her, kan du finne din terminklubb. Eller så har vi forum for alt som skulle passe for den enkelte, om du ser litt lenger ned, under den oransje spalten til venstre.. Men som sagt fikk jeg ikke helt med meg hva du mente.. =)
jonathan's mamma Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 f.eks "termin i august 08" finner ikke jeg, hehe
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 se terminklubber, i den orange spalten til venstre
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Trykk på Terminklubber i den oransje spalten, så finner du da August 2008 klubben. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå