nickoline og supermann Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har enda ikke kommet meg ut herfra, da det ikke dukker opp noen egnet leilighet. venter på svar på lån osv osv... Men vi har det greit, og muligheten for at vi kommer sammen igjen er da godt over 50%. Men håper jeg finner et sted å bo snart. Jeg jobber 3. hver helg og 0-2 netter pr uke. Litt variabelt fra uke til uke. Den ene uka har jeg feks tirsdag onsdag. neste uke torsdag fredag før jeg har langfri og jobber helgen.... osv osv... synes dere det blir rotete for gutten min at vi følger min turnus? Jeg har mulighet for å hente gutten min 15 i barnehagen som nå. Far henter nok senest 17. Blir det ugreit at jeg henter, at far spiser sammen med oss før de reiser hjem for barne tv og senga....? Gruer meg sånn til å ikke se sønnen min hver dag!!! Kommer til å få ny turnus. 4. hver helg. Vi er enig om at jeg skal ha han når jeg har fri. Men føler at jeg er litt egoistisk også...... pappan er jo en flott fyr. Tror han sier det er ok fordi han synes synd på meg. Men han vil jo savne gutten sin han også.... Selvfølgelig kommer vi til å finne på ting sammen selv om vi bor hver for oss. Ihvertfall så lenge ting er som nå.... Jeg vil at vi skal finne sammen igjen.........det er det beste for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå