Gå til innhold

vi med så alllt for små PUPPER!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er avhengig av bøyle bh og litt innlegg, uten det så har søstra mi på 11 år større pupper enn meg!!!

men hva nå da, når bøylene kan ødelegge for amminga?

jeg har frem til idag brukt min gamle bh, en push up bh..... men nå strammer det å det gnikker rundt, å jeg får sviende/kløende merker av bhen, så det er helt klart å tydelig at jeg må invistere i ny bh.

MEN HVA SKAL JEG KJØPE?????

ser jo litt dumt ut da, at jeg går nå rundt med litt pupper, og som vises utapå genseren, men imorgen så vises ingenting?

noen som kan hjelpe meg?

jeg trenger så sårt litt hjelp nå...

væææær så snill.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid brukt bh med push up og bøyler. Bruker det ennå, og jeg er 13+2. Jeg har bare kjøpt meg en ny push up med bøyler, men i hakket større str. Hvor har du det fra at det kan ødelegge for amminga å bruke bh med bøyle?

Skrevet

Jeg har alltid brukt bøyle/innlegg, og ammet vesla til hun var ett år uten problemer. Etter det ble behovet for innlegg enda større. Sukk, Større pupper er jo den eneste virkelig hyggelige kroppslige endringen når man går gravid, så det å kjøpe bh i en str større er jo en fryd:-)

Skrevet

Jeg har også lest en plass at bh med spiler KAN ødelegge melkegangene... Selv føler jeg meg sååå lite komfortabel uten innlegg og spiler, at jeg valgte å bare kjøpe nye bh-er (med spiler) i en større str. Så får tiden vise da, om det er noe melk å få ;) Dette er min første, så har ikke noe erfaring på dette området.

Men er heeelt enig; må bare nyte de "store" puppene så lenge det varer, hehe...

Skrevet

bruker alltid push up

Skrevet

Jeg har kjøpt sånne forlengere som man fester bak på låsen, det funker bra og bh`en gnager ikke så mye.

Når melka kommer så fylles brystene litt ekstra, så det er ikke sikkert du trenger bøyle og innlegg, men i så fall så pass på at den ikke er for liten så bøyla presser på melkegangene.:)

(Jeg brukte selv bøyler og innlegg noen mnd etter jeg begynte å amme.)

Skrevet

Hvis BH'en du bruker nå er stor nok, så kan du jo ta ut spilene.

Jeg brukte push up bh hele svangerskapet, men måtte gå over til ammebh da jeg hadde født, da dette var mer lettvint.

Spilene i bh'en ødelegger ikke for amming før du har født nei. Men kan gjøre at noen melkeganger blir klemt og man lettere får tette melkeganger når man ammer etter fødsel. Men det trenger ikke å bli slik.

Skrevet

kan du ikke bruke bøylebh? hvorfor ikke?

Jeg har ikke dette problemet da, men jeg må ha bøyke for å holde de oppe hehe..de strutter ikke akkurat nei..så må ha bøyle uansett søren..

Hvordan kan det ødelegge amminga?

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe i større str.

Jeg har brukt sånne med olje i,men nå har jeg kjøpt uten,ikke sånne tynne akkurat bare uten ekstra innlegg.

Skrevet

skal man liksom ikke bruke bøylebh nå da...dummeste jeg har hørt her inne på lenge

Skrevet

det er når en har begynt å amme en ikke bør bruke bøyle-bh... tror du har missforstått litt! grunnen er at viss en sliter mye med brystbetennelse, kan bøyler tette melkegangene å en kan da få betennelse! men ikke bekymre deg for dette før babyen er komt;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...