Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Tok P-sprøyten for noen år tilbake og jeg la på meg en del av den, eller kroppen min reagerte på den type hormoner... Finnes det en type prev. jeg kan ta uten å måtte legge på meg? Uten om kondom da...
1kar&1møy&meg™ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tåler heller ikke hormoner og ble anbefalt kobberspiral......
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Kobberspiral skal jeg sette inn, tåler ikke hormoner jeg heller
Sjefsmegga Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Kobberspiral, eller pessar, jeg skal begynne med sistnevnte så fort jeg kommer meg til en lege som KAN noe om det..
Pixie Power Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har reagert på noe, men h.spiralen har jeg ikke reagert på. Der er det jo mindre hormoner, og de er sentrert "der nede", altså ikke rundt i hele kroppen (som med piller o.l)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 Er kanskje heelt fjern nå men hva er pessar? Noen som kan forklare meg? Hvordan brukes det, settes det inni som en spiral eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå