babysjuk82 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 For exu.har mere smerter i høyre eggstokk, eggleder.kommer og går.er 7uker i morgen.ingen blødninger.håpe d e bare voksesmerter. Ska på ul 5 mars.bi godt og få d bekrefta.
babygullz <3 vilde Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hvis du er så bekymret burde du kanskje ta kontakt med legen din og fortelle om bekymringene dine...I allefall hvis du har smerter i tillegg! Mål tempen og følg med på om du får feber også..og ring legevakten hvis du får mer smerter!
Miss Misantrop Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hei, det er lenge til 5. mars. Får du vondt i skulderen også må du rett til lege. Syntes du forøvrig godt kunne ta en tur allerede nå med bekymringene dine. Er ikke godt å gå og tenke på sånnt.
babysjuk82 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Fortalte legen d sist.men hun sa d var ikke noe og gjør før d vart akutt,vanskeli og finne ut når vi ikke har ul her. Men får en gravid mage likevel om exu? Noen som vet om ei nettside med info om exu?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321182 Jeg leste et sted at egglederen sprekker ganske fort om fosteret fortsetter å leve. Fant det ikke igjen nå, men jeg vil tro at du blir veldig dårlig før 5.mars om det er exu.
Miss Misantrop Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Tror jeg hadde bedt om en henvisning til gyn og tidlig ul pga smerter. Asap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå