Gå til innhold

Utgjort asså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeghadde EL, lå alle utenom jeg i farrang så ingen sengekos da.. Trodde jeg hadde EL i helga, men det ser ut til at EL var i går kveld eller i dag..Fikk plutselig mye slim i går, og har hatt mensmurringer i natt. Dette bruker jeg aldri å ha. I dag var det ikke antydning til slim, men murringene er der enda. Skulle ha meg litt sengekos i går, men da ble ene barnet sykt så det ble det ikke noe av denne gangen. Hadde sengekos søndag, men tviler på at det skal ha klaffet så fort. vel, vel. bedre lykke neste gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis el er i dag eller i går er jo ikke løpet kjørt. Hadde sex bare før og etter el vi også, og spiren sitter den :)

Skrevet

Gynokologen vi gikk til sa at det er størst sjanse for å bli gravid om en har samleie noen dager FØR el. Dette stemte 100% for oss og når vi fulgte det rådet var det full klaff på første forsøk, etter 1 1/2 års prøving under el, uten at spiren satt.

Tvi tvi

Skrevet

OK. Takk fro svar begge to. mannen reiste i morges og kommer ikke tilbake før helga. Om spiren sitter, ble den i hvert fall til før EL=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...