Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i fin form hele svanerskapet til nå. Men begynner jo å merke at magen er litt i veien på en måte.

Men jeg var nå på taket av carporten i går og nøt vårværet og la shingel på taket.

Kjente når jeg måtte bøye meg mye at det på en måte presset litt i magen.

Så jeg tok endel pauser, og gav meg nokså tidlig( til å være meg ihvertfall)

Men da jeg kom inn fikk jeg masse kynnere og ubehag i magen. Så jeg la meg nedpå litt. Mannen og barnet laget middag og serverte nydelige kjøttkaker og erterstuing.

Jeg spiste lite, for det ble fort fullt i magen.

Så la jeg meg nedpå igjen, begynnte å fryse så mannen tappet i et varmt bad til meg. Der ble jeg liggende lenge før jeg måtte opp g spy.

Hele resten av kvelden ble jeg liggende dårlig, kvalm og uvel. Ingenting fristet.

Så jeg ble litt engstelig og ringte føden. De mente at det sikkert bare var omganssyke eller noe slikt. Så jeg skulle ta kontakt om jeg ble dårligere. Jeg har gradvis blitt noe bedre, men slett ikke frisk.

Men trøster meg med at så lenge jeg kjenner liv i magen så er alt ok......

Dette er helt nytt for meg.

Har ikke vært dårlig i hverken dette eller det forrige svangerskapet, pleier heller aldri være syk til vanlig, så jeg blir så usikker.

Er dette bare en helt vanlig omgangssyke?

jeg har ikke spydd i dag, ei heller hatt hyppige toalettbesøk, men kjenner meg virkelig uggen i kroppen, den verker og jeg er trett hele tiden......

Måtte bare skrive litt her i tilfelle noen kunne berolige meg med at det er helt vanlig......;-)

Glemte å skrive at jeg er 27 uker og 3 dager på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...