temi & keli Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Før så syns jeg at de i Tabloid var så flinke til å ha godt fokus, ryddige debatter og strukturerte programledere.. Nå, etter at hun dama har tatt over, syns jeg det bare er kaos.. Gjestene styrer hele showet, det er rot i kommentarene, ofte siterer hun feil og bakgrunnskunnskapen er flere ganger ikke helt up to date.. Kjenner jeg blir skuffa.. -eller kanskje faktisk irritert.. -men så syns jeg aldri denna dama egna seg som reporter i det hele, så jeg lurer.. Er det bare meg? Dømmer jeg med bakgrunn i inntrykkene jeg har fra før av?
~sjiraff~ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Sånne såkalte "debatt" programmer har vel aldri vært særlig bra? Ingen får snakke ferdig og ingen få si hva de mener, og programlederne er bare ute etter å "ta" folk for ett utsagn som kan mistolkes.... Og det er alltid gitt på forhånd hvilken vei diskusjonen skal ta..
temi & keli Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Programmene er jo prisgitt programlederen.. -for all del.. -men verre kaos enn dette føler jeg man må lete lenge etter.. Både Helgesen og Jørgensen gjorde en mye mer strukturert jobb i mine øyne.. Det hjelper jo at de ikke må stamme seg gjennom alt de skal si.. *uff*
tonebf Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 jeg er veldig enig med deg karolinejenta... satt og så istad og orker nesten ikke se... for det ble bare tull!
piano♫ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Enig med HI. Har aldri vært spesielt begeistra for disse debattene, men nå går det over alle støvleskaft...
Odine! Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har aldri likt Tabloid (bare tittelen er fæl). Takk for advarselen, nå trenger jeg ikke teste det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå