supermummy Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 dama i butikken skrøyt veldig av den, og 399, hva er det da? Den ser veldig bra ut ihvertffall:) Fin fasong også..
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Reflex er veldig bra,så du har nok gjort et smart kjøp
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 skal du virkelig ikke ha Reima.....??? ;P*fleip* De ser veldig fine ut de Reflex dressene.. men jeg skal mest sannsynlig kjøpe en brukt Reima dress fra en bekjent, men mulig det blir reflex i tillegg Så kjempe fin ut den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå