Gå til innhold

Er så sint!!! (Langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i praksis nå sammen med tre andre medstudenter, vi studerer til å bli vernepleier. Siden jeg har begynt å få så vondt i bekkenet og er utslitt på slutten av uka har jeg pratet med veilederen min på praksisplassen om dette. Han syns det er greit at jeg er hjemme hvis det blir for ille. Vi har i utgangspunktet lov til å ha fravær opp til 20% (jeg klarer ikke komme opp i dette prosenten uansett). Men nå har ei f***e, unnskyld uttrykket, "sladret" til skolen og veilederen vår der om det jeg og veilederen på praksisplassen har pratet om. Jeg var jo så dum at jeg sa det til henne... Medstudenten min har bl.a. sagt at jeg har tenkt å bruke den 20% for det den er verdt, og derfor være mye borte. Noe som ikke var saken i det hele tatt. Så nå fikk jeg beskjed av hun medstudenten at jeg måtte ringe veilederen vår fordi hun ville prate med meg. Jeg prøvde å ringe, men hun var gått for dagen. Så spurte jeg medstudenten om hun visste hva det gjaldt. Da kom hun med en skikkelig oppkonstruert historie som gjorde henne så uskyldig som hun bare klarte. Jeg er så sint!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dessuten sa medstudenten min at veilederen på skolen var "overrasket" over at jeg ikke har sagt at jeg er gravid til henne. Har jeg opplysningsplikt om slikt?? Det er vel en personlig sak så lenge jeg fullfører praksis? Huff, må roe meg ned nå. Men jeg syns det var så utrolig dårlig gjort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud altså, enkelte er bare såå ivrige etter å lage intriger..noen er bare håpløse!! Ring veilederen din i morgen og si du stiller deg helt uforstående til det medstudenten din har sagt, og at du selvsagt skal fullføre praksis som alle andre! Og si i samma slengen at du for fremtiden setter pris på om veilederen din ringer deg, slik at du slipper å forholde deg til usannheter ad omvei!

Hev hodet, og gi f... i medstudenten din!!

Lykke til med praksisen og bekkenløsningen:-)

Klem!

Skrevet

Tuuuusen takk!! Godt å høre at det ikke er jeg som er på villspor! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...