Gå til innhold

Noen sm har vært på Daftø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å leie der i sommerferien....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der for en del år siden..

Var veldig fint der den gang hvertfall =)

Skrevet

I Sverige??

Har vært der og det var kjempe fint :) men hadde aldri orket å være mer enn 3 dager der..

Skrevet

Kostet flesk for en uke, så det burde være verdt pengene!:) 9500 for en 4 personers hytte en uke....

Skrevet

Hvorfor det, Mami?

Skrevet

Ja, vært der flere ganger... Utrolig fint der!!!!! Fantastisk for unger...

Og rett ved Strømstad hvor dere kan gå langs brygga, ta båten til Koster øyene eller sitte på koselige restauranter i Strømstad.

Anbefaler det på det sterkeste!! Ligger også en superfin strand som heter Capri ikke såå langt unna, hvor det ligger mange små hvite strandhus bortover, og rene sydensanden:o))

Skrevet

Å - godt å høre, Twintipp!:):)

Skrevet

Jeg er ikke så glad i å "bo i en mauertue" veldig typisk svær campingplass med masse masse mennesker osv.

Det er ganske mange som har campingvogn der som de har laget som en liten hytte, med gjerde rundt, liten platting o.l. Det gjorde at jeg følte at vi campet i hagen til noen på en måte.

Men er man vandt til campinglivet på den måten vil man garantert synes det er koselig der :) jeg er båtmenneske og er vant til å ligge på svai og kun være omringet av sjø og måker hehe *særing*

Skrevet

Vi bor i svai!:) - så vi håper endelig å se mange mennesker når vi drar på ferie! Hi,hi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...