Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ska kjøpe inn babyline fra apoteket. men fins det våtservietter i babyline... eller hva anbefaler/bruker dere???
wilma<3 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 tror ikke de har våtservietter nei... D beste er vel engangsservietter som man tar vann på,( i forh til allergifremkallende stoffer ol som er i våtservietter) men vet at de som man får kjøpt på coop sine butikker som heter X-TRA kom best ut i test for et år siden el no...
Mooncake Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg bruker Mesoft kompress + vann til å vaske stumpen. Mesoft kjøper i 100pk på apotek. Man kan også kjøpe vaskelapper på butikken (tørre papirlapper), de er mye stivere enn Mesoft... men funker de og. Man kan fjerne teatersminke med våtservieter.... og det er derfor ikke et produkt jeg vil bruke mer enn nødvendig. Bruker kun våtservieter på tur. Har en datter som akkurat har begynt i barnehage. Der bruker de våtservieter - jeg merker stor forskjell på irretasjonen på huden hennes.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Teatersminke og maling kan du fjerne med babyolje også. Coop x-tra sine våtservietter er greie og mesoftkompressene.
susa :) Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 legger inn enda en stemme på mesoft kompress. Er kjempefornøyd:)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Takk for svar... he faktisk tenkt på mesoft.... men litt greit å ha en pakke med våtservietter også... har også hørt at anglemerket er godt??
Kakebakesøte Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Vi har alltid mesoft i huset, blitt litt avhengig av dem. Når vi skal ut har jeg alltid med meg Libero sine papirkluter. Jeg synes de fungerer veldig greit også.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Sverger til Mesoft, de er supre! Ellers har vi brukt endel SebaMed fordi de kom bra ut i test for noen år siden, men nå kommer de ikke fullt så godt ut. Uansett, det anbefales bare å bruke våtservietter på tur, skjønner ikke at noen kan utsette en babyrumpe for dem flere ganger daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå