Verdens tøffeste mamma Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Har egentlig ikke tenkt så mye på det selv.. Jenta mi har normalt sett hatt to bæsjebleier til dagen, men nå er de oppe i 4-6 stk... Hun spiser også utrolig mye!!! Ble gjort oppmerksom på dette i barnehagen idag osgå at de hadde reagert på at det var store biter som ikke virket skikkelig fordøyd i bleien.. Hva kan grunnen være?? Noe å bekymre seg over???
It's all about me Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hadde tatt det opp med lege hvis det varer over tid ja. Det kan sikkert komme av flere ting men også cøliaki. Tarmene klarer da ikke fordøye maten og sender den gjennom uten å ta opp noe næring. Kan se lignende tendesner i blei til lillegutt de gangene han har klart å få i seg en smule fra et sted.
Mamma til 3E Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 hei. jeg har en gutt på 1,5 år som er akkurat lik som jenta di. jeg tror det er noen tenner her som er på gang, snakka med hs om det og ho sa det kunne slå ut i fordøyinga og da i bleia. han har sikker 4,5 bleier med bæsj til dagen. har bare fått 10 tenner så jeg venter på flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå