Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Kommer her og er overaktiv på helg... og vips-----> BORTE
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hællæ turbodarling - big Z har tilbrakt usunt mye tid på toalettet, den o store diareen tok hele husstanden her....*isj og æsj* I det siste har jeg forstått hvorfor det hadde vært lurt å ha TO toaletter istedet for ett..! Og siden jeg nå har begynt å ta hygieniske hensyn, droppet jeg å ta med meg den bærbare til fordel for å ha begge hendene ledig for tørking Kan du noensinne tilgi meg, darling?? *beeeer på mine knær mens jeg setter opp mitt aller søteste dådyrblikk*
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 En smuuuuuule skeptisk her ja. Sikker på at du ikke bare skryter på deg litt sprutbæsj for å slippe oss på bim??
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Har i grunn vært min taktikk i mange år å ljuge på meg sprutrompe for å slippe forpliktelser. Jeg mener, de færreste spør jo om detaljer for å kontrollsjekke om en forteller sannheten eller ikke. Men kan jo beskrive den noe vandige konsistensen og den høyst bekymringsverdige stanken som minnet om sånn derre boksemat for katter. Bekymringsverdig siden jeg har hunder. Hmmmmm......
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har jobbet med bæsj i mange år, så er vant til å observere farge, lukt, konsistens og utseende Det er viktig for diagnostikken Haha... Skikkelig lekkert ja
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 ANGST!!!! Leste i et annet innlegg her at du skal til Tigerstaden????? DET blir jo ikke trygt... Huff og huff
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 *SS* Vart du skræmt no?? Slæpp off, jeg skal være snill pike og hente ny bil med sambo, ikke terrorisere mine medsøstre på BIM - ikke mer enn jeg gjør til vanlig Og dessuten blir jeg så nervøs i storbyen vettu, vil fortest mulig tilbake til dalstrøket mitt! Har hørt at det til og med er...*hysj*...prostituerte og sånn kriminelle der borte...så det er best å få gjort unna business og reise hjem for fornøyelsen!
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Husk å ta på deg overlevelsestrusene... Bør ikke ta feil den dagen nei Da kan t-banen komme og kjøre på deg vettu
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Ja, der sa du noe....var det oransje med brune prikker? *svetteperler i panna og nervøst blikk*
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 huff... husker ikke helt. Men ta på deg en oransj en du... de brune flekkene ordner seg vel av seg selv Haha
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 *lol* Ihvertfall hvis det kommer en skummel type opp til meg og sier "bøøøh"! Da blir det både prikker og bremsespor....!
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Saken er biff Du er reddet fra både narkomane, prostituerte og selveste t-banen! Men litt god stank fra "stjerten" så vil vel ingen komme i nærheten av deg likevel
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Hvem skulle tro at bremsespor kunne være av det gode?? *knis* Får passe å ha hvit bukse på, da unngår vi alle former for tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå