frutilla Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Har noen her vært i Disneyland i Paris? Hva koster det? vet noen det? Jeg og unga ønsker å reise dit men har ingen peliling om hva det kommer på evt overnatting og sånt.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Var der for endel år siden. Bodde på ett hotell der inne var utrolig gøy men husker ikke hva vi betalte det finner du sikkert på nettet. Anbefaller det på det sterkeste =0)
krabbetrollet Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 De selger hotellpakker (overnatting + billetter til parken) på: http://www.disneylandparis.com/no/introduction.htm Så absolutt en opplevelse :-)
yvve73 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Var der i fjor sommer faktisk( første helgen i juni), men betalte ikke noe selv. aner derfor ikke så mye om hva prisene ligger på mhp hotell osv. Inngangen er vel et sånt nivå som er vanlig i slike typer parker. Det eneste jeg vil anbefale dere, er å reise enten veldig tidlig i sesongen, eller sent. Første helgen i juni begynte det å ta seg opp med folk, og de største attraksjonene hadde flere timers kø. Men, det er veldig fint der altså, absolutt verdt et besøk.
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Kjøp enten pakke hos et reisebyrå eller: fly: norwegian.no, restplass.no, sas.no hotell: http://www.booking.com/region/fr/disneyland-paris.no.html?aid=310020;label=region-disneyland-paris-fr-mq6P1FsGU1Sw2mBCk2GXJgS674922846;ws=&gclid=CI7Ar4jfwZECFRs7EAodlTfHKQ
frutilla Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Hei,takk for svar ! skal inn der og se litt jeg.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Nå kommer barn under sju inn gratis og overnatter gratis. Jeg var der ifjor med eldtste datteren i huset og vi betalte UNDER 5000,- for fly, 3 overnattinger og 3 dager i EuroDisney. Har masse info om du lurer- har vært der 3 ganger ;0)
frutilla Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2008 ok!! send meg litt mere info. send gjerne til [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå