Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Fikk negativ CB-test i dag. Så nå er det bare å hive seg rundt igjen. Fælt å gå å vente på å teste negativt, når man bare lengter etter et nytt kryss.. Lykke til til oss alle!!!
mollymamma Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg testet de to, tre første pp - men har helt sluttet. Er så og si aldri forsinket med TR, så har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før jeg er neeeesten sikker på at det blir positivt resultat. Men, jeg tester etter EL da, og den kommer heldigvis hver måned
Alexandra69 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Så dumt Nina. Men neste gang, da blir det nok et kryss skal du se. Jeg vet så godt hvordan det er. Jeg er veldig nygravert selv. 5 + 3 i dag, men føler meg ikke helt klar for å gå inn på "gravid moden alder". Kanskje jeg skal vente på deg en måneds tid ) Har du prøvd lenge? Stå på Nina! Den sitter nok snart.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Hei Alexandra69. Jeg mente at jeg var glad testen endelig var negativ. Hadde en MA i jan., og har bare gått og venta på at testen skulle bli negativ slik at et evt. nytt kryss nå betyr at jeg faktisk er gravid igjen og ikke bare har hormoner etter aborten.Jeg har egentlig prøvd å bli gravid i ca 10 år, med 2 ivf-forsøk med min x-mann(pga dårlige svømmere). Ble samboer med en ny mann for litt over 1 år siden, og hadde nå egentlig gitt opp å bli gravid. Så gleden var stor da jeg testet positivt 3.jan.Var på tidlig u.lyd 24 jan.Var da i uke 11,men fosteret hadde desverre stoppet i uke 8.Ble trilla direkte til utskr. Men nå vet jeg i hvertfall at det er håp...Så nå er det påan igjen.Håper virkelig jeg kan følge deg inn på "gravid i moden alder" snart. Lykke til med spira di.
mollymamma Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Nina 38 - ser at jeg misforstod deg litt først. Ja, en negativ test nå viser jo at kroppen endelig er i rute igjen. Lykke, lykke til til deg. klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå